090702

det är riktigt varmt, men skönt! så ska inte klaga.
legat ute och solat som alla andra dagar ungefär.
till slut blev det för varmt, dessutom var jag hungrig
så jag åkte ner till konsum och köpte mat som jag
sedan lagade mig. och det blev gott, kan jag tala om.
: ) sen kom mamma hem och hade en väldans massa
energi, för det är hennes sista jobbdag imon innan
semestern, haha <3

nu ska jag snart se tyra banks show, sen hoppa in i
duschen. när pappa kommer hem ska vi ta en sväng
med bilen "så det hålls vid liv nu innan uppkörningen".
sen vid halv sju får jag bege mig till jobbet, till klockan
elva. buuuuhu, men sen åker jag hem till victor, som
kommer hem idag efter att ha vart ute och seglat med
sina föräldrar. saknar honom ♥ nu går jag härifrån, för
skulle jag skriva mer skulle ni förmodligen somna av
uttråkning. så... hejdå.

KOMMENTARER
från ammizz

Älskar din bloggdesign :) Söt header och profilbild!



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg så har du chansen att ta del av priserna!



Kram :)

från Frida

Jag ÄLSKAR din profilbild!!

2009-07-02 @ 20:42:05
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback