090707

jobbade mellan 16:30 till 00:00 igårkväll och innan på dagen mötte jag linnea
på stan, sen mötte vi upp mia och gick till coffee house. ett par timmars superbra
tidsfördriv. jobbet gick bra, men väldigt, väldigt trött i benen och fötterna när jag
la mig i sängen vid halv ett igårnatt.

nu ska jag snart se vad vi har för mat hemma i kylen, sen ska jag gå igenom
duschen så jag blir lite fresh. vid 18 är det dags att jobba igen, men bara till
22, så det känns bättre. haha.

imon och på torsdag är jag ledig, fint. riskettan och körlektion står på schemat
imon, och på torsdag åker jag och victor över till öland om vädret tillåter. till
trollskogen, som victor pratade om redan förra året : ) sen är det jobb hela helgen,
men nästa vecka har jag min semester, då blir det en hel som ska hittas på.
först; MAT.

KOMMENTARER



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback