090710

usch vad hungrig jag var när jag jobbade idag. skulle jobba mellan
12-16 så jag åt bara lite fil som frukost innan jag gick dit. och det håller
jag mig på, men när jag väl kom dit frågade linda om jag kunde jobba
en timma extra åt henne, för hon var tvungen att gå vid tre istället för
vid fyra. en timma längre är väl inte så farligt täntke jag, men oj vad fel
jag hade. mitt huvud dunkade när jag kom hem och som vanligt när
jag cyklar så är det en jävla massa motvind, så energin låg på botten.
så skönt var det när jag kom hem och fick äta mammas korvstroganoff,
haha!

ikväll är victor i västervik på visfestivalen, så jag ska hem till linnea, där
amanda och millan kommer befinna sig, och se på film. sen jobbar jag
12-21 imon (och på söndag med...) så det blir en lugn helg, som alla
andra nuförtiden.
victor kommer hem imon någon gång, så antar att jag
ska träffa honom, brukar bli så : )

och grattis till alla er som kom in på högskolan; linnea, hanna, sofia och
mican? (som förövrigt kan komma hem från kroatien nu, börjar bli lite tomt
utan ungen, haha) + alla andra från klassen som lämnar mig ensam i storstan :(

nu ska jag fixa till mig, sen äta något mer innan jag beger mig, hasta la vista!

KOMMENTARER
från Sofia

Tack Josephin :) Du får ju åka på turné sen och besöka oss ;D

2009-07-12 @ 16:15:42



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback