090711

people loves mcdonalds!
så enkelt är det. fyfan, rent ut sagt, vad mycket folk det har
varit och hälsat på oss för att äta lite god mat. vi var 25 personer
som jobbade, nog det mesta jag har varit med om på ett
helt år, haha. men behövdes gjorde det ju så... det var iallafall
massa skönt folk att jobba tillsammans med, så det gjorde
ju det hela lite bättre : ) jobbar samma pass imon, 12-21.
ÅH JAG VILL HA MIN JULI-LÖN. en massa långa pass har
jag jobbat, så jag längtar lite tills pengarna rullar in...

nu sitter jag hos victor som har kommit hem från vis-festivalen
tidigare idag. saknat honom, tur att han inte stannade ända
till imon ♥ nu ska jag var lite social. ciao!

KOMMENTARER



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback