090712

man blir lite sliten av att stå och vara trevlig inne på mcdonalds
i åtta timmar. var så skönt när klockan slog nio och jag kunde åka
hem. eller hem och hem. linnea, mia, sanna och amanda var
(som vanligt, haha) på mcdonalds, så jag stannade en timma för
att få prata lite. jag och linnea jobbar alltid om varandra, så hinner
knappt träffa ungen :( men idag fick jag, så nu lever jag nog ett par
extra år, så mycket skratt som jag fick, haha : )

nu har jag två veckors ledighet. Skönt med stort S. imon har jag
en körlektion, och så ska jag ta tag i teorin också. dags nu, när
allting är bokat. sen fyller min kära syster 22 på onsdag, så jag har
tänkt att fixa något till henne också. till helgen hoppas jag mican
kan peppa upp mig till ugång eller vad hon pratade om, för just nu
är jag inte sugen på det alls, av någon anledning, förmodligen trött-
het. och näst nästa vecka är det fullbokat; öland i två dagar, vara
hemma en dag däremellan och sen åka till göteborg med min
älskling ♥ det blir kanoners! så ska se till att boka det där hotellet
också, så vi inte mister den platsen. sova kanske jag också ska
göra någon gång, min kropp behöver det, känns det som. godnatt.

KOMMENTARER
från Marie

Tjosan! Skulle vara grymt kul om du ville dela med dig av ditt pinsammaste minne på min blogg! Den mest pinsamma upplevelsen åker upp på bloggen och blir länkad. Om du inte vill vara anonym förstås :)

från Neaa :)

Vi kommer leva hur länge som helst om vi är tillsammans :D

/ girl_90 söker dig på funcatt

2009-07-13 @ 09:45:40



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback