090714

snart ska jag gå en promenad in till stan och klippa mig
+ få en ansiktsbehandling på villa harmoni. äntligen, mitt
hår är mer slitet än någonsin. brukar alltid klippa mig varannan
månad, men nu har jag inte gjort det sen i slutet av februari
så... det känns verkligen att det är dags.

efter allt är gjort kommer pappa och hämtar mig, sen ska vi
ta med oss pizza ner till stugan och där ska vi bo ett par
dagar framåt, så jag antar att det inte blir alltför mycket skrivande
här, men då vet ni vart ni har mig! haha.

och förresten!! mamma och jag har bokat/köpt en resa till kreta,
genom tradera, från fritidsresor. 6500 för två personer. det är
visserligen ett tag kvar, 22 oktober åker vi, men då har vi något
att se fram emot när sommaren är slut. perfekt! nu ska jag börja
ta på mig, sen är dags att gå, cyaaa!

KOMMENTARER
från Sofia

22 oktober?! :( tur för dig att jag inte fyller 18 ;) haha

2009-07-14 @ 23:04:44
från M

så skööönt :)




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback