090717

hemma med halmen. dagen har varit som alla andra dagar, befunnit
mig i stugan och haft det himla fint. vädret har ju absolut varit ett plus,
har solat och badat varje dag nu. men eftersom mcdonalds ringde och
frågade om jag kunde jobba imon, och jag sa ja, så åkte jag hem för
att sova hemma istället. i och för sig kom jag på efteråt att jag egentligen
har semester, men jag får väl offra mig för laget! var ett kort pass,
11:30 till 15.. kanske får man extra-pengar för att man hoppar in trots
att man ska vara ledig? inte för att jag tror det, det är ju ändå d0nken
vi pratar om...

hur som helst... victor kom hem idag efter att ha varit ute och seglat sen
i söndags. då blev jag glader, mycket glad! saknat honom rejält ♥
dessutom saknar jag linnea rätt så rejält också... har aldrig tid att träffas,
vilket betyder att min livstid förkortas varje dag som går. behöver lite av
skrattet, så att säga...

nu ska jag se på om det är något kul på tv. victor ville sova hemma i sin
egna säng inatt, så jag får sova ensam. men det var ju rätt förståeligt,
att sova i en fuktig båt i fem dagar kanske inte är det allra, allra roligaste : )

KOMMENTARER
från Jocke

Hej!



Kika in min tävling :)

från Saga

Jätte söt blogg! :) <3

2009-07-18 @ 16:10:19
URL: http://sagaridde.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback