090718

det blir bara mer och mer folk som kommer till oss för att
äta mat. så sjukt stressigt när jag jobbade idag. hann dricka
vatten ungefär två gånger på nästan fyra timmar. det är inte okej!
vädret har ju varit som det vill också. alltså inte som jag vill.
gör mig opepp. och linnea jobbade till 21 idag, och började vid
07 imon, och det gjorde mig ännu mer opepp, för jag ville ha
med henne ut. men det ville inte hon :( haha. så jag hoppas
att mican och resten får en finfin kväll, och jag lovar att nästa gång
ska jag vara en roligare individ... istället kommer victor hit och
umgås med mig. enda kvällen vi hinner träffas på och vara lite
för oss själva. imon jobbar han på kvällen och på måndag åker
jag till ölan med min familj. så det är dags att passa på nu : )
nähä, mat ska det allt fixas nu! är hungrig som ett djuuuuuur.

KOMMENTARER
från Claudia

Hej hej, just nu har jag en fototävling på min blogg om sommarens bild. Så var gärna med och tävla. Länken till inlägget har du här: http://claudiias.blogg.se/2009/july/fototavling.html#comment

Skynda med ditt bidrag. Kram!

2009-07-23 @ 16:26:12
URL: http://claudiias.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback