090724

öland måndag till onsdag.
kom hem med massor av påsar efter att
vi varit och gått runt i kalmar på onsdags-
eftermiddagen. något fattigare, men vad
gör det om hundra år. lönen kommer ju
dessutom imon. så jag tjuter inte.

idag mönsterås oknö
farmor och åke bjöd på mat och visst
var det gott, som vanligt! : ) blev en hel
del boule-spel. regnet kom tyvärr senare
på dagen så vi hann inte med pil-kastningen.
snusan var med oss hela vägen, och jag
tror (och hoppas, haha) hon sover gott nu.
så som hon for runt borde hon göra det.

imon malmö med min älskling.
en hel helg dessutom. kommer hem på
söndag igen. jag är så glad att jag hann
komma iväg någonstans med honom innan
min semester var slut. och eftersom malmö
är en av mina favoritstäder så blev det ett
litet plus i kanten på det : ) han hämtar upp
mig strax efter 09:00 imon, så det kanske
är bäst att gå till sängs. det är mycket bil-
åkande nu, men jag tycker om det! vi syns
på söndag igen. OCH LINNEA, då är det
dags att hitta på något. vare sig du vill
eller inte, haha.
kanske mican och resten
kan vara tillgängliga också, det var ju ett
tag sen vi sågs nu, tyvärr.

men nu var det slut på det roliga, som man
säger. dags att sova, hej svejs, ha det fint
så höres vi om några dagar igen : )

KOMMENTARER
från jessica

fin blogg :P

från moonzanna

hej !

Tänkte bara tipsa om att du och dina läsare kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges största armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Titta bara in och välj ditt pris och låt mig veta vilket du önskar vinna !

Lycka till !



Kram Sanna



P.s vill du dessutom bli samarbetsblogg med Bracy.se så skickar du mig ett mail på [email protected] så skickar jag mer info om samarbetet.

2009-07-24 @ 17:57:43
URL: http://moonzanna.se
från sofia

ja vi måste ses tycker jag! asian house? ;)

2009-07-25 @ 00:00:49
från mican

Det var ju det.. :(

2009-07-25 @ 16:07:39
URL: http://micaan.blogg.se/
från Milly

vilken fin blogg du har :D

2009-07-25 @ 17:28:37
URL: http://memilly.se
från frida

fin blogg! :)

2009-07-26 @ 14:44:26
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback