090713

lovisa kom hem igår, vilket jag totalt hade glömt bort (för jobbet tog upp alla tankar), så när jag kom hem igårkväll blev jag glad när hon kom ner. dessutom trodde jag hon bara skulle vara hemma en vecka eller två, men en månad skulle hon stanna här, om det inte var ironi förstås, men det tror jag inte... så nu får jag städa toan uppe lite oftare än om jag är ensam däruppe ;> iallafall, hon, mamma och pappa har åkt iväg till Furön, för någon vistelse där. och ingen biljett till mig hade dom bokat :( så jag sitter ensam hemma och väntar på att dom ska komma hem, om en timma ungefär.

vid klockan tio ringde victor och väckte mig. då var jag en aning trött, så jag tyckte det var bäst om jag fick somna om och ringa han senare. när jag sen vaknade trodde jag att klockan var närmare halv tolv, och att jag sovit alldeles för länge, men den var bara halv elva, vilket kändes lite bättre iallafall. haha. så då försökte jag få tag i victor som vägrade svara, men vid halv tolv ringde han tillbaka efter hans fisketur, där dom inte ens fick nåt, rätt åt han! höhöhö...... så efter mycket om och men så har jag äntligen bokat ett hotell, i malmö. hotellet i göteborg som vi tänkt att boka först fanns inte kvar igår så fick ta det här istället. men jag ska inte klaga, jag älskar malmö.eller skåne rättare sagt. bara vädret hinner bli lite fint igen så kommer det blir perfekt! nu ska jag se om det finns något mat i kylskåpet, börjar bli hungrig. som vanligt ungefär...

KOMMENTARER
från Majimo

Vill du ha chansen att bli utnämnd till Veckans Blogg? Ta en titt på mitt senaste inlägg!




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback