090601

juni månad. värme. glädje, om man säger så.

gårdagen var totalt skitbra! jag var lagom stressad när jag kom hem från jobbet i och för sig... åt mat, duschade, gjorde mig iordning (utan att veta vad jag skulle ha på mig. det är ju det som tar tid! ;>), och cyklade ner till havsslätt på en timma och tio minuter. jag tycker det var duktigt. för att vara mig. och kvällen var som sagt super. jag gillar min klass! mycket.

ikväll är vi på't igen. hemma hos linnea. med fint väder. än så länge. SMHI säger att det ska regna imon. OCH PÅ FREDAG?! nejnej... det finns inte, det hinner ändras...... iallafall... vid halv åtta möter jag upp amanda för att städa iordning på linneas balkong, för linnea skulle tydligen jobba till nio : ) så vi får släppa in folket, men så mycket ska vi nog klara av, haha.

imon ska jag till läkaren också. så det blir nog någorlunda lugnt ikväll ändå. 09:00 ska jag vara där. och prata om något så onödigt som att sätta in ett rör i mitt öra? även om jag redan haft det och sedan tagit ut det igen, för att det inte hjälpte? läkare alltså... känns onödigt. sen ska jag iallafall få skjuts av mamma ner till brukshundsklubben, där vi ska vara. klassens dag som det heter. tillsammans med den andra sp-klassen. härligt. kanske. inte. eller jo. suck. sen går vi till SAS, och efter det så peppar vi vidare. TRE DAGAR KVAR. tjoooohej

KOMMENTARER
från Nadja

Jättesöt blogg :)




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback