090603

jag var för trött för att ta mig till skolan idag. speciellt när min cykel har pajat totalt. gå i regn? nej. skönt att sova, men jag är fortfarande trött. för trött. studentlivet tar kål på en, men vi har roligt. speciellt gårdagen. jag bugar och bockar för det, riktigt roligt hade jag. så tack anton!

sitter för tillfället och väntar på att victor ska ringa. jag hoppas han vaknar snart. för jag saknar honom... ska till stan och hitta mig en kofta som jag kan ha på studenten. om det nu finns nån här, hittade ju inte ens någon i kalmar så vi får väl se. pappa sa att jag skulle köpa en, även om jag inte tyckte den var supersnygg för jag måste ha en. och det måste jag, men kanske inte en ful? haha.

nej nu ska jag fortsätta se på extreme home makeover. och vänta på victor då såklart. glassen var slut på mcdonalds igår, SLUT?!  vem var det som hade hand om beställningen? dieee, så jag tycker vi kan åka dit idag också, så får jag min maräng. TV JA, HEJDÅ.

KOMMENTARER
från Terese

Va pluggar du för något?




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback