090609

usch, träningsvärk i armarna. fast det betyder ju något bra också, så ska väl inte klaga.

vaknade för en stund sen, har inte ätit någon frukost än och jag är reeejält hungrig nu. vill ha mat istället, frukost får mig att må illa.. varför är det aldrig gott? bara när man är hos andra (förutom victor... haha) men sophia och jag skulle i alla fall laga till något här hemma. tur att hon är här, annars hade jag ätit ungefär... ingenting. dålig fantasi kallas det.

vädret är tråkigt idag också. känns som om det vore höst, och inte midsommar om två veckor, som pappa sa igår. tycker sommaren kan komma på en gång, har fortfarande inte badat i år. om man inte räknar med havsslätt den gången. haha.

måste ringa till körskolan också. har för mig att jag hade en tid den 11:e, men är inte säker så... ge mig mitt körkort nu. äckliga körskola. som bara vill ha pengar. baaaaah. nej nu ska jag äta något enkelt, ska ju äta mat om en timma ungefär, så jag behöver inte göra mig en brakfrukost nu, sköööönt!

KOMMENTARER



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback