090611

patrik 1,5
nära på att börja gråta ett X antal gånger.
känslig som jag är. haha.

körlektionen gick superb. e22an var ju inte så farlig. och halkbanan är bokad. äntligen.
känns bra. nu är jag ett steg närmare iallafall. även om jag vill ha körkortet nu, nu, NU.
imon blir det fint sällskap i form av amanda, linnea och mia på kvällen. finemang säg!
lördagen vet jag inte så mycket om än. men såntdär dyker upp när någon av snillena
får en bra idé! :> tycker sofia och linnea kan komma hem från bulgarien nu också, så
dom inte blir såå mycket brunare än oss här hemma. skitväder rent ut sagt, var är sommarn?

nästa vecka ska jag tatuera mig.
så jävla underbart. jag är taggad.
än så länge. nervositeten kommer
väl så småningom. nu ska jag se tv!

KOMMENTARER
från M

hääärligt! peppa på körkort nu! (y)

från Victor

Jaja, det hade aldrig gått utan att ha mig i baksätet ;) <3

2009-06-12 @ 15:46:21
från Sofia

vi är hemma!!! :D och sommaren är i bulgarien, förhoppningsvis på väg hit ;)

2009-06-17 @ 16:23:18



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback