090613

ännu en dag med tråkigt väder. men jag tyckte jag hörde någon säga
att nästa vecka skulle det bli fint. vi hoppas på det. och att midsommarn
inte blir ösregnig, som förra året då vi befann oss blöta och dana i köpingsvik.
inte för att vi har en aning om vart vi ska befinna oss detta år, men det kan
ju vara strålande sol iallafall. så jag blir gladare. för jag vill sola.

förövrigt så känns det som om det är söndag idag, och jag ska upp till
skolan imon. så kommer det förmodligen att kännas en bra tid framöver,
men sen kommer jag på att nej jag ska faktiskt aldrig mer tillbaka dit.
wäääh, det är lite läskigt ändå... det känns inte lika tryggt att ha skolan att
gå till varje dag, som victors mamma sa. och det är så sant, så sant. vad
ska man göra om dagarna sen? jobba... jippie. ääh nu ska vi inte deppa.
ikväll blir det utgång, kanske. linnea skulle bli pepp idag hörde jag. och
var det redan igår om jag förstod rätt. så nu kör vi, full fart!

KOMMENTARER



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback