090616

har inte riktigt hunnit vara nervös inför morgondagen men det börjar komm nu.
vill inte, även om alla säger hur roligt det var. "det var typ det roligaste jag gjorde
på hela körskolan." bara jag får åka med någon jag känner lite... annars får jag
väl ännu mer ångest, haha.

kattungen, eller kattungarna, för det var ju 4 stycken, som vi var och kollade på
idag var dom sötaste ni kan tänka er! ville ta med mig allihopa hem. dessutom
hade dom en hund också, som mer än gärna också fått följa med mig. lyckost till
familj med en hel hög med söta djur. jag ska också ha det när jag fått ett eget hem
med familj, haha. ge mig torsdag nu. jag är så grymt pepp!

KOMMENTARER
från Millan

Jag var också nervös för halkbanan, men när jag väl kom dit så tyckte jag att det var jättekul! Skulle vilja göra det engång till! :) Det kommer gå bra för dig, se det som en övning! Lycka till! Millan

från Terese

Vad ska du hitta på midsommar?

2009-06-18 @ 11:14:14
URL: http://fantasidif.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback