090617

fullt upp, men låt mig säga såhär;
att vara nervös inför halkbanan var kanske förståeligt, men absolut inget
man behöver vara. JAG KAN GÖRA DET TUSEN GÅNGER TILL. jag önskar
nästan lite att jag kuggat... haha. det var grymt kul iallafall. och må pyton? ÄH!

imon beger jag mig till kalmar för en tatuering. mamma, pappa och linnea
finns också till hands, haha. jag slipper ju vara ensam iallafall : ) jag är peppad,
till max! så tänkte försöka sova lite snart. förmodligen rätt bra om man är
ordentligt utvilad. och en rejäl frukost ska jag sätta i mig imon också, haha.
godnatt, godnatt. (MEN PEPPA INFÖR MIDSOMMAR DÅ MICAN.) hoho, har'e gutt!

KOMMENTARER
från M

haha, inga problem jossan! melon, jordgubbar och passionsfrukt! good luck today!




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback