090618

hemma igen efter en riktig heldag i kalmar. klockan nio var vi inne på tatueringsstudion
och då var det dags. jag är känslig på höger arm. eller känsligare. men alltför ont gjorde
det inte, man stod ju iallafall ut.. fast tack och lov att det inte var en större sak än detta!
det vet jag inte om jag hade orkat med riktigt... för det kändes ju, dom små nålsticken.

och inte någonting köpte jag mig. duktigt tycker jag. hade inte särskilt mycket pengar
(läs: ingenting alls). eller jo, men ville inte göra av på saker som man egentligen inte
är i behov av. ölands-resan är ju ett större behov tycker jag allt! ;>

nu ska jag hjälpa till att städa där nere. sen ska victor komma hit och sova med mig.
imon åker han iväg till gotland på morgonen för att fira midsommar där. och lämnar
mig hemma i stan, as :( fast jag klarar mig galant, mican är ju med mig hela vägen,
haha! en bild ska ni få på tatueringen också. när jag hinner. först; städning.

KOMMENTARER
från M

haha, öland (Y) och mican är med mig (Y) ...




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback