090620

jag tänkte skriva ett helt inlägg om victor nu.
om hur bra han är alltså. men det kanske
inte är så roligt för er att läsa det, så jag säger
bara att; JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN. ♥








tack för gårdagen. jag och mican hade det finitooo!
iallafall jag. så tack igen. nu hoppas jag maten är
klar snart. kokt kyckling med dillsås. låter för bra
för att vara sant. min mage hungrar snart ihjäl sig.
och ikväll ska jag umgås med sophia & micke!
skip-bo och tacopaj låter också bra i öronen. mohaha.
imon jobbar jag tre timmar, sen kommer victor
hem till stan igen. ÄLSKADE ÄLSKADE VICTOR.

KOMMENTARER
från jeanette

Hej, kika gärna in några bilder från min Turkiet-resa! <3

Glad midsommar i efterskott också! :)




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback