090621

en dusch var precis vad jag behövde. kanske lite mat i magen också.
men det kommer snart. victor är på väg hit och då ska vi se vad som
finns i kylskåpet. jag saknar honom. så jag är glad! vädret är också
superfint, inte ett moln på himlen. och kollar man på smhi ska det
tydligen inte bli sämre dom kommande dagarna. GRATTIS PÅ MIG
SJÄLV ATT JAG ÄR LEDIG, hela veckan! sen jobbar jag visserligen
hela helgen, men det är en annan femma. och efter det börjar det riktiga
sommarschemat. med jobb var och varannan dag typ. men sålänge
jag får pengar så blir jag glad, haha. förresten fick jag kommentaren
"det var en häftig tatuering du har" av en kund idag. då blev jag också
lagom glad! haha. förutom att växeln var slut och att det kom en sån
tråkig person
så det inte ens att beskriva med ord, så var jobbdagen
helt okej. bara det är rätt personer där, så klarar jag mig galant! : )


vad ska du göra?
jag ska sola!

KOMMENTARER
från M

ja, helt underbart! :D du var inte inne på msn, så ska hitta dig där senare ikväll hoppas jag!!!!

från denise

vad gör du helst en varm sommardag? :D

2009-06-23 @ 19:16:38
URL: http://friskey.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback