090629

befunnit mig i stugan från klockan halv elva till åtta idag. blivit
en hel del solning. kommer väl få solsting, solfeber eller vad
det heter, sen när vädret inte är lika fint längre. om det nu blir
någon sån dag, förstås.
jag har ju inte tänkt det precis...

iallafall; vattnet är nästan 22 grader varmt, men tyvärr har victor
smittat mig med förkylning, halsont och allt annat som hör till,
så ville inte riskera att göra det värre. dessutom vill jag inte
heller bada för tatueringen. inte riktigt än. så istället satt jag
på berget och kollade på hur sophia slängde sig i, som en säl.
haha.

vid klockan tre åkte farfar mot stan för att hämta morfar och siv.
när dom kom tillbaka var det dags för fika, och som jag fikade.
jag var riktigt hungrig, så jag åt nog tre gånger så mycket som
dom andra, haha. och sen var jag illamående-mätt rätt länge.

vid halv sex-tiden kom mamma och pappa ner, dom också.
då satte vi på grillen och tog oss lite korv med bröd, men josephin
som hade ätit så mycket vid fikat orkade bara en och en halv.
sen vart jag proppmätt igen. men gott var det! som allt annat
därnere : ) nu ska jag slänga mig i sängen där victor ligger och
kollar på något tråkigt program på discovery. fast det gör inget,
jag har ju honom där. ♥

KOMMENTARER



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback