090630

usch, min hals mår inte bra. och kroppen känns tung.
hade feber igår, inte särskilt mycket, men ändå. jobbigt.
bättre med det idag, men valde att inte följa med linnea,
matilda och amanda till ernemar för att bada och sola
där. vill inte att det ska bli värre. så linnea kommer hit
sen isället, när hon varit med dom därute :> passar bra
för mig. när träffade jag henne senast? två veckor sen,
typ. inte bra. så jag är glad idag : )

vid tjugo i fem har jag körlektion också. får väl ta mig en
tablett så jag orkar koncentrera mig där i bilen. dessutom
måste jag nog orka sitta kvar med teorin lite också. det
var alltför längesen jag tog tag i den. läst i boken som jag
har fått låna av linnea, men den är så dåligt skriven. den
som skrev den är sämst på att förklara. jag gillar datorn mer.
sen läser jag boken, när jag förstår lite till ur den : )

imon, torsdag och fredag jobbar jag hela kvällarna. 18-22
imon, 18:30-23 på torsdag och 16-01 på fredag. jag gillar
inte passen, allra minst fredag, haha. missar hela latitud,
som jag & victor förövrigt fick gratis-biljetter ifrån, eftersom
min mormor vann och inte hade särskilt stor lust att gå.
men jag får stå ut, jag var ju ledig igår och är det idag så...

nu ska jag kila. lite mer färg vill jag allt ha, haha. seeee ya!

KOMMENTARER



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Epostadress?:

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback